Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Καλώς ήρθατε!!!

Καλώς ήρθατε στο νέο διαδικτυακό μου σπιτάκι!!! Το όνομα μου είναι Δήμητρα και είμαι απόφοιτη Προσχολικής Αγωγής. 

Το Α μπε μπα μπλομ το δημιούργησα με σκοπό να αναρτώ πληροφορίες, υλικό και δραστηριότητες για τον παιδικό σταθμό.

Τρέφω μεγάλη αγάπη για τα παιδιά!! Μ'αρέσει να ασχολούμαι μαζί τους, να παίζω, να τρέχω, να τα κάνω να γελάνε. Και η αλήθεια είναι ότι έχω πάρει και πολύ αγάπη από τα μικρούλια που είχα ανά διαστήματα είτε σε παιδικούς σταθμούς είτε κάνοντας φύλαξη. 

Αυτό το ιστολόγιο λοιπόν είναι φτιαγμένο με μεράκι και ελπίζω να σας αρέσει και να σας μεταδώσω την δημιουργικότητα μου..


Αν θέλετε να δείτε και το άλλο μου blogοσπιτάκι, ρίξτε μια ματιά εδώ http://dimiourgiesmeagapi.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Προβολές σελίδας