Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

Τραγουδάκια καλημέρας μέρος 2ο

Τραγουδάκια για μια όμορφη καλημέρα στον παιδικό σταθμό, μέρος δεύτερο...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Μόλις σηκωθώ, τρέχω να πλυθώ(τα παιδιά κάνουν με τα χέρια τους γρήγορα την κίνηση που κάνουμε στο jogging), πλένω πρόσωπο(τρίβουμε το πρόσωπο μας) χεράκια(τρίβουμε τα χεράκια μας) και τα άσπρα μου δοντάκια(τρίβουμε και τα δοντάκια μας σαν να κρατάμε οδοντόβουρτσα). Δεν φοβάμαι εγώ καθόλου το νερό(κουνάμε το δάχτυλό μας σαν να λέμε όχι) μόλις η μανούλα μου σήκω μου φωνάζει (κάνουμε ότι κοιμόμαστε)δίνω μια πετάγομαι (ανοίγουμε τα μάτια και τεντωνόμαστε)και με αγκαλιάζει (σταυρώνουμε τα χέρια μας και παίρνουμε τον εαυτό μας αγκαλιά).Την αυγούλα χαιρετώ γεια, γεια, γεια (χαιρετάμε με το χέρι μας) Τι καινούρια μέρα και ετοιμάζομαι να πω σε όλους ΚΑΛΗΜΕΡΑ (εδώ τα παιδιά φωνάζουν καλημέρα όσο πιο δυνατά μπορούν).

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
Κάθε πρωί ο ήλιος βγαίνει απ'το σπιτάκι του.
Κάθε πρωί ο ήλιος μου στέλνει ένα φιλί...
Ήλιε ήλιε βασιλιά από που μας ήρθες;
Πες μας στο ταξίδι σου τι άκουσες; τι είδες;
Πρωί πρωί όταν ξυπνώ ανοίγω τα ματάκια μου,τεντώνω τα χεράκια μου(τα παιδιά εδώ κάνουν τις αντίστοιχες κινήσεις) και γλυκοτραγουδώ.
Ήλιε ήλιε βασιλιά από πού μας ήρθες;
Πες μας στο ταξίδι σου τι άκουσες;τι είδες;
Είδα όμορφα παιδάκια να χτυπάνε παλαμάκια...
(Κατά τη διάρκεια του τραγουδιού τα παιδιά χτυπούν παλαμάκια)

*Ευχαριστώ την Φαίη για τα δύο αυτά τραγουδάκια που μου έμαθε..


ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Ντριν! Χτυπά το ξυπνητήρι,
το μυαλό – το μυαλό μου σουρωτήρι,
ξημερώνει νέα μέρα,
που φωνάζει – που φωνάζει: Καλημέρα!
Καλημέρα! Καλημέρα!! Καλημέρααα!!!

Βάζω ρούχα, πλένω δόντια
και φορώ – και φορώ φτερά στα πόδια
κι ένα τοστ απ’ την τοστιέρα
μου φωνάζει – μου φωνάζει: Καλημέρα!
Καλημέρα! Καλημέρα!! Καλημέρααα!!!

Το παράθυρο ανοίγω
βλέπω έξω – βλέπω έξω πριν να φύγω
με βροχή, μ’ ήλιο, μ’ αέρα
θα φωνάξω – θα φωνάξω: Καλημέρα!
Καλημέρα! Καλημέρα!! Καλημέρααα!!!

Παίρνω τσάντα, πιάνω χέρι,
θα γυρίσω – θα γυρίσω μεσημέρι
περπατώ, πηγαίνω σφαίρα
και φωνάζω και φωνάζω: Καλημέρα!
Καλημέρα! Καλημέρα!! Καλημέρααα!!!

Στο σχολείο είμαι τώρα
και σαν τα – και σαν τα ασθενοφόρα
θα ουρλιάξω πέρα ως πέρα
μια μεγάλη – μια μεγάλη «Καλημέρα»!
Καλημέρα! Καλημέρα!! Καλημέρααα!!!

Μουσική-τραγούδι: Χρυσάνθη Δενδρή
Στίχοι: Απόστολος Πάππος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Προβολές σελίδας