Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

Τραγουδάκια καλημέρας μέρος 1ο

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, έτσι δεν λένε; Γι'αυτό κι εμείς πρέπει να ξεκινάμε την μέρα μας με τα παιδάκια μας ευχάριστα λέγοντας το τραγουδάκι της καλημέρας. Καθόμαστε στην παρεούλα και ξεκινάμε....
Παρακάτω σας έχω το πρώτο μέρος από τα τραγούδια που μπορείτε να επιλέξετε.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ ΜΕΡΑ-ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ

Καλημέρα, όμορφη μου μέρα
Ο ήλιος παίζει κρυφτό στα κλαδιά.
Μας τραγουδά, γλυκά μας κοιτά
και μας χαμογελά!
Χαμογελά ! Χαμογελά!
Καλημέρα, όμορφη μου μέρα
Τα λουλούδια ξυπνάνε κι αυτά
Μια μαργαρίτα μας στέλνει φιλιά
και μας χαμογελά
Χαμογελά ! Χαμογελά!
Μια μελωδία στον αέρα
Μια ζεστή αγκαλιά
Άλλη μια ωραία μέρα
Χαρείτε την παιδιά
Τα πουλιά με χαρά κελαηδούν
Από δέντρο σε δέντρο πετούν 
και μας χαμογελούν
Χαμογελούν – Χαμογελούν
Μια μελωδία στον αέρα
Μια ζεστή αγκαλιά
Άλλη μια ωραία μέρα
Χαρείτε την παιδιά
Καλημέρα, όμορφη μου μέρα
Ο ήλιος παίζει κρυφτό στα κλαδιά.
Μας τραγουδά, γλυκά μας κοιτά
και μας χαμογελά!
Χαμογελά ! Χαμογελά!

 


ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;(ΠΑΡΙΟΣ)

Καλημέρα τι κάνετε
να'στε πάντα καλά
κι όταν είστε μακρυά μου
κι όταν είστε κοντά
να'ναι κάθε σας μέρα
μια καινούρια αρχή
καλημέρα τι κάνετε;;;
σας αγαπάω πολύ!!!

Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι του Πάριου απλά με κάποιες παραλλαγές που ταιριάζουν περισσότερο στην παρεούλα του παιδικού σταθμού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Προβολές σελίδας